Tri vrijedne i nadarene učenice našu školu su predstavljale na ovogodišnjem Čitalačkom izazovu – reading challenge “Čitam, dakle mislim”, koji je organizirao Kulturni centar “Kralj Fahd” u saradnji s Pedagoškim zavodom Mostar i Ministarstvom obrazovanja, nauke, kulture i sporta HNK-a.
Izazov je obuhvatao vremenski period od sedam mjeseci, a kroz tri zasebna kruga, u respektabilnoj konkurenciji i s izazovnim zadacima, zavidno drugo mjesto osvojila je Medina Čolak, učenica četvrtog razreda elektrotehničke škole. U navedenom periodu učenica je pročitala jedanaest djela, a pod mentorstvom profesorice Aleme Gagula, napisala i jednak broj eseja u kojima je, između ostalog, izražena duboka produhovljenost, kritički stav i stremljenje ka pravim vrijednostima.
Pred jednako izazovnim zadatkom našle su se i Hava Nikšić, učenica trećeg razreda opće gimnazije i Lejla Kezo, učenica trećeg razreda ekonomske škole, koje su pod mentorstvom profesorica Amele Macić i Azre Masleša, svoj kvalitet potvrdile i veliki uspjeh ostvarile ulaskom u samo finale takmičenja, odnosno među osam najboljih učenika.
Značaj Čitalačkog izazova “Čitam, dakle mislim” ogleda se prvenstveno u podsticanju kulture čitanja kod mladih, razvijanju zdravog takmičarskog duha i sklonosti ka pisanoj riječi uopće. Međutim, kroz ljepotu i raznolikost djela velikih književnih imena kao što su: Orvel, Sidran, Egziperi, Beket, Molijer, Šekspir, Sejranović, Domanović, Bjelevac, Ključanin ili kroz mudrost arapskih poslovica, učenici su imali priliku da usavrše svoje znanje i shvate važnost učenja. Baš onako kako je Medina u jednom od svojih eseja istakla: “Tajnu formulu života možemo otkriti učenjem, osluškivanjem, gledajući srcem, jer samo tada ćemo znati ko smo i šta želimo…”
Našim učenicima iskreno čestitamo, a organizatorima se zahvaljujemo na dobro osmišljenom i organiziranom takmičenju, pruženoj prilici i vrijednim nagradama.