Servisno učenje ili učenje kroz angažman podrazumijeva izgradnju dječjih kompetencija da percipiraju i rješavaju probleme u zajednici prema mogućnostima i uzrastu. Naglasak je na učenju van učionice te povezivanje znanja koje djeca trebaju učiti u školi u svakodnevnim životom. Servisno učenje odlikuje snažna veza između sadržaja nastavnog plana i programa te servisa koje učenici mogu pružiti u zajednici odnosno balans učenja i servisa.
Profesori JU „Srednje škole“ Konjic su prisustvovali dvodnevnom seminaru edukacije “Servisno učenje“ za nastavno osoblje i savjetnike Pedagoškog zavoda Hercegovačko –neretvanskog katona u organizaciji MIOS- Internacionalne otvorene škole. Na seminaru je bilo prisutno 6 profesora iz različitih aktiva. Poslije uspješno usvojene edukacije Servisno učenje, profesori su prezentovali Servisno učenje u školi kao prvi korak i ukazali na njegov značaj i povezanost NNP sa servisnim učenjem. Prva faza projekta je prepoznavanje problema u zajednici.Tema našeg servisnog učenja je Mjerenje krvnog pritiska i šećera građanima Konjica. Učenici su izvršili anketiranje građana, ankete su bile dostupne u printanoj i elektronskoj formi. Nakon anketiranja pristupljeno je realizaciji date teme Mjerenje krvnog pritiska i šećera. Projekat je medijski propraćen.
Završen je projekat servisnog učenja “To je moj izbor”, kojeg su realizovali učenici Medicinske škole sa profesoricom Tinjak Jasminom i uz podršku Udruženja MIOS iz Tuzle.