Projekt „Kulturne rute iz perspektive mladih“ finaliziran je prigodnom manifestacijom koja je održana u Centru za kulturu u Mostaru, 27. maja 2024. godine. Organizatori projekta – Vijeće mladih Grada Konjica, Vijeće mladih Grada Mostara, Vijeće mladih općine Jablanica i Vijeće mladih općine Čitluk, uz podršku predsjednice Vlade HNK-a Marije Buhač i ministra obrazovanja, nauke, kulture i sporta HNK-a Adnana Velagića, potrudili su se da realiziranje ovog edukativnog projekta bude usmjereno ka „razvoju ličnosti po pitanju kulture, sporta, estetike, etike, ekologije, duhovnosti, humanističkih vrijednosti, lične i društvene odgovornosti“ mladih učesnika.
Na manifestaciji su uručene i vrijedne nagrade srednjoškolcima koji su učestvovali u projektu i kreativno odgovorili na temu literarnog i likovnog konkursa „Kulturne znamenitosti svog grada opisujem i slikam cijelim svojim bićem“. Na konkurs su u predviđenom roku dostavljeni radovi u kojima su perom i kistom oslikane ljepote našeg grada, a za selekciju radova i izbor najboljih zaduženi su bili članovi komisije – Halida Dlakić, profesorica historije, Minela Padalović, profesorica bosanskog jezika i književnosti i Vedat Mujak, profesor likovne kulture.
Literarni konkurs
Lamija Macić, drugi razred matematičko-informatičke gimnazije
Azra Agić, četvrti razred ugostiteljsko-turističke škole
Lejla Prevljak, prvi razred matematičko-informatičke gimnazije
Likovni konkurs
Minela Kezo, prvi razred opće gimnazije
Delila Kovačić, prvi razred matematičko-informatičke gimnazije
Ilhana Hajduk, treći razred matematičko-informatičke gimnazije
Također, u glavne aktivnosti projekta bili su uključeni i turistički izleti kroz koje su se mladi učesnici ugostili jedni druge, razmijenili vrijedna iskustva i posjetili historijsko-kulturne znamenitosti Konjica, Jablanice, Mostara i Čitluka. Ujedno ističemo i to da su pojedini literarni i likovni radovi te detalji sa turističkih izleta uvršteni u štampanu brošuru pod nazivom “Kulturne rute iz perspektive mladih“.
Organizatorima i pokroviteljima projekta se zahvaljujemo, a nagrađenim učenicama čestitamo.