Projekat “387”
Projekat “387”

Projekat “387”

Kako bi učenici bili osposobljeni za samostalan rad, odnosno kako bi dosegli vrhunac svojih sposobnosti, u savremenoj nastavi neosporan je značaj aktivnog učenja koji podrazumijeva jedan inovativan i na ishode usmjeren pristup nastavi.
U ozračju inovativne nastave i aktivnog učenja, učenici IId odjeljenja poljoprivredne škole prehrambenog smjera, uz organizaciju i smjernice profesorice Ozane Alagić, vrijedno su radili na projektu koji je nazvan „387“.
Simboličnost naziva krije se u težnji da se učenici podstaknu na promišljanje o značaju domaće proizvodnje, a realiziran je kako bi uspješno savladali gradivo iz modula „Prehrambena industrija u BiH“. Podijeljeni u pet grupa, posljednjih mjesec dana su, dakle, podredili aktivnim istraživanjima, selekciji i obradi informacija, izradi tematskih panoa i pripremi prezentacija.
Kroz proces učenja, uspješno su ostvareni postavljeni ishodi zasnovani na „4K“ konceptu – kreativnost, komunikacija, kolaboracija i kritičko mišljenje.
Posebnu ulogu u projektu imala je kompanija AS HOLDING kao najveća kompanija prehrambene industrije u našoj zemlji, čiji su predstavnici izdvojili svoje vrijeme i za naše učenike pripremili poklon pakete..Budući da se naša saradnja s kompanijom AS HOLDING nastavlja i u budućem periodu, ovim putem iskazujemo nepatvoreno zadovoljstvo i veliku zahvalnost.
Na kraju naglašavamo da je na događaju koji je organiziran u saradnji Pedagoškog zavoda Mostar i Pedagoškog zavoda Tuzlanskog kantona, projekat „387“ prezentiran i potvrđen kao primjer dobre prakse u nastavi.
Iskrene čestitke učenicima i profesorici!